BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 22, 2011

I FELL IN LOVE !!!!!


dalam ni, aku bukan lah nak menceritakan tentang cinta insani. tapi cinta warna-warni sebagai seorang pelajar di UniKL MICET.. haish..

ramai yang mengatakan aku bernasib buruk bila dapat bilik yg paling tinggi di block C.. wah ! memang  tak di nafikan.. penat wo0o.. tinggi tuh ! tapi, ada something yang buat aku suka pasal ketinggian blok ni.. berada di atas bukit, dan aras tertinggi, menghidangkan aku dengan pemandangan-pemandangan yang takkan pernah ada di aras-aras bawah... :)

see? fullamak aih.. cun gila.. actually, gambaq ni aku snap depan toilet.. tiap kali sebelum p mandi or ....... kompem aku duk p snap gambar dulu.. bak kata orang, smbil nyelam, minum air dulu secawan.. :p

i fall in love with this sun !

lebih kurang cam yang atas.. right? kesa hape.. cantek ! suke ati aku la nak upload kan? :p

ni plak kat padang.. :) sebelah surau...

lagi....

lagi lagi... dan lagi !

and the sky is blue ! just now, purple right? ;)
 lau tu semua gambaq2 pemandangan, now nk tunjuk plak ape yg aku buat kat aras tertinggi ni... rutin harian akhir-akhir ni.. towards the final exam... wonder what?
sebelum study... sekitar pukul 5 petang..

semasa study.. :p non-stop bersama lab report yang tertunggak.. lau stop pun just untuk mandi dan solat.. makan? sambil buat report pon boleh makan la.. :p

pukul 5.50 pagi sudah ! masa utk meninggalkan dunia dan tidoq ! haishh... setelah hampir separuh hari bertapa di meja dan kerusi yang langsung tak empuk ni but sangat berjasa.. :)

selain tu, aktiviti dan rutin harian aku juga tertumpu pada movie dan class.. termasuk last event yang aku dan classmate organized kan.. ade la beberapa keping gambar yang tak seberapa.. :)

meja? kerusi? bukan nak buat saspen. tapi nk tunjuk yang kitorang da campak semua kerusi yang ada oi.. sila bersila.. but nak guna meja? please urself.. :))

amoi ! depan sana ada longkang ! lompat !

pembantu-pembantu dari negara seberang yang terlalu happy bila aku duk snap gambar dorang.. haish !

buruh-buruh yang di import dari beberapa negara luar.. :)

ha ! lunch ready ! nyum nyum... :)
muka-muka kepenatan.. :p



........ inspect element :p ..........

sepet ! :p





for your information, those yang kat atas tu semua adalah classmate aku. dan event tersebut adalah " MICET 3rd Dean's Cup Debate " .. and class aku yang dipertanggungjawabkan untuk jadi event organiser.. and that day, everything's smooth ! as smooth as a bed of roses. wah ! but, what a tired day.. balik tuh, terus tidoq kot ! haish...

0 comments: