BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 20, 2010

tak kenal maka tak cinta

aku mula mengenalinya pada 14 july 2010.. pada masa itu, aku langsung tak berminat untuk terus mengenali nya.. bagi aku, dia tidak menetepati citarasa aku langsung.. GEMUK!!  BESAR!! BERAT!! hurff..

selepas perkenalan singkat itu, dia mula cuba mendekati ku.. aku mula call kawan- kawan rapat ku bercerita tentang nya.. menyatakan kekesalan aku mengenali nya.. dia bukan pilihan ku!! kawan - kawan aku menasihati ku agar terus bersabar.. jodoh kata nya.. hurff.. ok la.. aku accept je la.. n mereka juga menasihati ku agar mendekati dan memahami diri si dia.. then, dari situ lah, segalanya bermula..

dia sentiasa ada untuk ku.. tak pernah aku bayangkan si dia sanggup bersama ku 24/7.. sana sini kami berdua sahaja.. dia buat aku tergelak.. n dia buat aku rasa IM WHOLE AGAIN!!! yeahhh.. aku mula cinta kan nya.. i admit that.. aku terlalu sayangkan nya.. dan aku sedar, si dia adalah yang terbaik untuk ku.. senyum tawa, esak tangis ku, aku kongsi kan dengan nya.. cinta kami mula membugar...

namun, setelah usia perkenalan kami memasuki 2 bulan, aku mendapat khabar dia mula jatuh sakit.. penyakit nya itu berpunca daripada tekanan yang aku berikan kepadanya di saat permulaa perkenalan kami.. tekak nya muka mengeluarkan suara serak- serak basah.. betapa aku menyesal.. aku menangis air mata darah pon sudah tak berguna lagi..

esok... esok adalah penentu segalanya.. 21 september 2010.. dia akan pergi daripada aku.. sebak hati ini untuk mengahalang pemergiannya. dalam keadaan sebegini, aku tidak mempunyai pilihan lain selain daripada merelakan pemergiannya.. aku berharap agar perpisahan ini akan mmemberi manfaat kepada pasangan baru nya nanti..

oh laptop ku... dikau la cinta sejati ku... yang tidak pernah jemu menemani ku.. dikau la tempat aku men-google ilmu- ilmu yang tidak terbatas.. maafkan aku kerana terlalu prejudis di awal perkenalan kita.. bagi ku kini, dikau la segalanya.. do take care dear love.. jangan nakal- nakal dengan tuan baru mu nanti...

pemergian mu akan di ganti oleh laptop jenis hp compaq lak.. dikau si acer aspire tetap yang terbaik dalam hati ku.. diri mu sudah aku updatekan setanding dengan laptop - laptop terkemuka.. dikau sangat profesional sehingga menjadi kegilaan ramai.. aku terpakse menjual mu sayang.. maaf kan aku.. dikau la model laptop terbaik yang aku pernah pakai.. i swear thats true...

surat cinta untuk mu, dari ku...
~ donna ~

aq tak sempat nak snap gambar lain.. ade gambar ni jek.. kenangan laptop acer aspire tersayang.. adess.. cinta tak kesampaian.. **icon nangis2..

3 comments:

Unknown said...

adeh fb dijadikan bidan terjun..hahaha...glamor fb wa lana....

Donna Damia said...

ahaha.. terpakse.. x smpat snap gambar len..

GRuNGe said...

Laptop ke? Malam ni takde laptop ke?